امضاء تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک میان دانشگاه صنعت نفت و شرکت پالایش نفت آبادان
alt
25خرداد
تفاهم‌نامه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی، آزمایشگاهی و امور پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی میان دانشگاه صنعت نفت و شرکت پالایش نفت آبادان در روز یک‌شنبه مورخ 1400/03/23 به امضاء رسید.

در این مراسم، آقای مهندس امین مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان با تاکید بر ارتباط هر چه بیشتر صنعت و دانشگاه، دانشگاه صنعت نفت را به‌عنوان مرجع علمی با پیشینه‌ای پُر بار توصیف و حمایت از دانشجویان دانشگاه صنعت نفت را از اولویت‌های شرکت پالایش نفت آبادان دانسته و امضای این تفاهم‌نامه را گامی در جهت توسعه فعالیت‌های علمی و پژوهشی پالایشگاه و دانشگاه دانستند.

آقای دکتر بهبهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعت نفت نیز با ابراز خرسندی از امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های پژوهشی با شرکت پالایش نفت آبادان، دانشگاه صنعت نفت را عضو جدایی ناپذیر خانواده بزرگ وزارت نفت دانستند و فعالیت‌های مشترک دانشگاه با همکاری شرکت‌های وابسته به وزارت نفت و حل چالش‌های صنعت نفت را گواه این ادعا بیان نمودند.

این تفاهم‌نامه در یازده ماده و سه پیوست تنظیم و میان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعت نفت و مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان به امضاء رسید.

تماس با ما

آدرس: آبادان، بوارده شمالي، دانشگاه صنعت نفت
ایمیل: h.behbahani@put.ac.ir
linkedin
trust
samandehi
کلیه حقوق و اطلاعات مربوط به وب‌سایت متعلق به شرکت نبوغ آفرینان آریا (Iran Talent) می‌باشد.